vineri, 27 aprilie 2012

''Creioane''

Asa m-am pregatit pentru o aniversare de copii .Am vrut ca fiecare dintre ei sa fie super incantat de ce va servi acolo .Asta este unul dintre preparate...si da!!!...se poate manca  :-)))
Nu-mi place sa vad copiii ca rod capatul creionului  ...ce urat:-(...nu-i frumos ...dar cu aceste creioane isi pot face de cap...sa le roada pe toate si nu ma deranjeaza chiar deloc  ...din contra ,voi fi cea mai fericita sa ii vad in actiune  .
Prepararea e simpla si poate fi modificata instant dupa placul fiecaruia.Puteti da un plus de eleganta creioanelor daca inveliti pe ele in forma spiralata fire de ceapa verde,sa le inveliti in sunca feliata subtire,branza felii sa fie si cu verdeata etc.....si lista poate continua.
Nu stiu daca conteaza ,dar oricum zic ca am cumparat toate ingredientele de la Lidl.Acolo am gasit cele mai faine grisine groase.
Aceste creioane nu sunt exclusiv pt.copii   asa ca ,spor la scris...scuze.. la mancare va doresc  !
Ingrediente:
-2 pachete de grisine lungi si groase
-1 pachet felii de branza simple-sa fie la temperatura camerei altfel crapa cand le rulati daca sunt scoase direct de la frigider)
-1 pachet de felii de branza Cheddar(are o culoare mai rosiatica)-si acestea sa fie la temperatura camerei
-1 pachet felii de prosciutto
-putin ketchup

Mod de preparare:
1.Am facut asa:am razalit usor ambele capete ale grisinelor pe razatoarea mica si am incercat sa dau forma unui varf de creion.Am taiat apoi grisina in doua cu un cutit cu zimti foarte fin .In asa fel mi-au rezultat 2 creioane.

2.Fiecare creion l-am invelit in felii de prosciutto si felii de branza topita nu dupa o regula anume, ci la care cum le-a venit randul.

3.Inainte de a le pune pe platou sau de a le servi am scufundat varful creioanelor in putin kethup.Aici va las pe voi sa mai veniti cu variante si anume in ce mai s-ar putea colora varful?Am mai vrut in maioneza....da' n-am mai avut nervi sa fac si de aia ,dar zic ca este o idee buna  .
Atat ...a fost greu ?Nicidecum:-)
Deci pofta mare tuturor!!!

14 comentarii:

  1. Ce misto arata!!Nu pot sa nu ma minunez de fiecare data cand deschid blogul tau!E atat de misto ce faci...Felicitari!! :*
    Week-end placut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oh Alinutza,iar ma flatezi.Mersi frumos de toate cuvintele.
      Weekend frumos si tie :-)
      Pup cu drag!

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Ma bucur ca va place :-))
      Va doresc la fel un sfarsit de saptamana cat mai placut.
      Cu stima.

      Ștergere
  3. Wow!!! Superbe!!! Unde ai stat ascunsa pana acum?! Cu siguranta cu prima ocazie o sa le fac si eu, foarte foarte tare ideea, felicitari din tot sufletul!!!! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ohhh Dana, ma lauzi prea tare...dar sa sti ca ma bucur ca-ti plac :-)
      Te pup si eu!!!

      Ștergere
    2. Super ideea, mă încîntă cît poți fi de creativă. Te pup.

      Ștergere
    3. Ma straduiesc sa va placa :-).
      Mersi frumos.
      Te pup si eu.

      Ștergere
  4. Minunat arata creioanele tale, draga Angela.
    Chiar azi aveam in plan sa-i fac nepotelului meu ( dar nu numai lui) asa ceva...
    Sunt sigura ca au avut mare succes ....
    Te tzuc !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Au avut succes, sigur ca da Sidy!
      Al tau nepotel va fi la fel de incantat:-)
      Te tzuc si io!!!

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...