sâmbătă, 5 octombrie 2013

Muraturi asortate la borcan pentru iarna

 Cate putin din toate legumele, adunate impreuna si uite-asa am pus pentru la iarna un borcan de muratura care arata tare bine.
Mult spor!
Ingrediente:
-1 bucata varza rosie taiata fasii mari
-1 kg. de castraveti castraveti taiati in 4-6 bucati
-3-4 bucati de ardei iute rosu si verde
-1 bucata conopida desfacuta buchetele
-5 morcovi taiati fasii groase pe lung
-1 crenguta frunze de visin
- 1 telina cu radacina si frunze taiata si 6 bucati
- 2 bucati de rosii
-1 plic de picant fix
-zahar
-otet
Mod de preparare:
-Metoda a fost foarte simpla si foarte rapida, deci, nu trebuie sa va strofocati mult.
-Eu am curatat toate legumele, le-am taiat in bucati mari, le-am asezat in straturi intr-un borcan mare ,cum am putut mai bine si mai atragator sa fie pe dinafara, apoi am adaugat printre legume plantele aromate si picantul fix preparat cu zahar si otet.
-Am inchis borcanul si l-am pus in camara.De aici incoace ...are zilele numarate.
Pofta mare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...